Lijnen

Verzameling aan informatie

Alles zit erin, over ons, over het product, over de ervaring, over de feiten en tips.

Een gloeiend goede brochure


Een klus waar ik mijn tanden in heb kunnen zetten. Van A tot Z, van links naar rechts. De boodschap moet goed overkomen, de sfeer is belangrijk en hier komt de marketing-adder-onder-het-gras mensen moeten denken; ‘Oeh, dat wil ik ook!’

Gloeiend Goed wil iedereen laten zien dat er andere manieren zijn om je huis te verwarmen. Je kunt van het gas af stappen en voor een mooi alternatief kiezen; infraroodverwarming.

In samenwerking met Studio Toonbeeld kwamen we op het idee om de e mail marketing een boost te geven door een digitale brochure te maken. Alle informatie die je nodig hebt, gebundeld in één document.

Eerste stap is de volgorde bepalen. Wat moet erin komen, schetsen, wat wil iedereen eerst lezen? Om de juiste sfeer uit te stralen is fotografie erg belangrijk maar gaandeweg, opzoek naar een mooie balans op de pagina’s, komen illustraties ook goed van pas.

Inmiddels is de brochure al een tijdje te downloaden voor geïnteresseerde, de reacties zijn positief. Altijd leuk om te horen!